Inspirasi Kejayaan

Inspirasi....
ada yang kata maknanya ilham

Inspiration
Meaning : a process of being mentally stimulated to do or feel something.
Especially to do something creative

Kadang2 inspirasi tu kita dapat melalui pembacaan... contohnya macam baca Majalah IK ..dah terang2 majalah yang beri inspirasi untuk kita berjaya, atau baca buku berbentuk biografi/motivasi....etc

Atau, untuk sesetengah orang..akan  lebih meyakinkan melihat gambar yang mempunyai kata2
macam gambar2 kat bawah ni...

what an inspirational quotes....
Sebab tu la kat timeline kita banyak post2 yang ada gambar dan kata2 macam ni...


ada rasa nak naik sampan tak?
Jadi, inilah kuasa kepada inspirasi kejayaan selain melihat / membaca kejayaan orang lain..
Gambar2 dan kata2 macam ni memang akan shoot terus ke dalam hati kan..
terutama waktu2 kita hadapi kesukaran...

Tapi dalam banyak2 gambar..aku paling suka yang ini....
Ya..doa..
* aku dapat dari kawan di Bandung ..sebab tu la kata2nya ada bahasa Indonesia..
Cantikkan doa ni...
Semoga kita lebih kuat
Semoga kita lebih mempunyai inspirasi untuk berjaya...
Catat Ulasan