Hari Raya AidilAdha

Okay aku mengaku...
Dah lama aku tak keluarkan entry baru kan...
Dan aku berazam untuk lakukan sebaliknya...

So, amacam hari raya korang?best?....nada ala2 sofi jikan dalam KL Gangster...

Dan lupakan Sofi Jikan....jom baca cerita hari raya aku..
Kalau dah namanya raya kat kampung mestila best kan...
Tambah2 lagi makan juadah yang mak masak..
BEST,BEST,BEST...

Bezanya tahun ini...kami sekeluarga buat ibadah korban..
alhamdulillah..dapat sedekah daging2 pada jiran ..memang sangat terharu dengan
rezeki yang Allah berikan tahun ni..
Dan ..aku akan kerja keras lagi bermula hari ini...supaya tahun depan dapat buat ibadah
korban lagi..

okay...sampai kat sini je entry aku kali ni.
Terkejut tak?..tiba2 stop..
Jawapannya mudah je.....aku terbau ikan masin haruan yang mak aku goreng
kat dapur....haha, memang mengancam la baunya...terus lapar.

Sekali lagi, selamat hari raya semua...

Catat Ulasan