Kasut Lagi...

Yes.... aku beli kasut flat lagi.
Kalau dah peminat kasut flat....memangla akan tetap beli bila jumpa yang berkenan dihati:)

Suci tak?....hehe
Okay.. dulu aku ada tulis entry pasal Kasut dan Wanita..
Dan janji nak buat sambungan untuk jenis2 kasut...
Kalau dekat entry tu, kita dah tengok jenis kasut
1.Tumit tinggi
2.Kasut flat
3.Kasut ballerina
4.Wedges
5.Mules

Jadi...jom tengok jenis2 yang lain pulak:)

6. Boot
* Maknanya jenis yang macam boot la kan... macam Pua Chu Kang ..hehe
Secara jujur lagi amanah, memang aku tak pernah pakai kasut jenis boot pergi jalan2 .
Dan memang tak pernah beli pun. Biasa tengok gambar..banyak wanita dekat negara yang ada 4 musim pakai kan... tapi kalau berani dan nak stailo ...kat Malaysia pun boleh .
Siapa kata tak boleh? siapa kata?????
Anda sanggup? pakai boot pergi jalan2 shopping kompleks?
Aku ....................... sanggup..tapi pergi ladang je...
Kadang2 best gak tengok wanita2 malaysia pakai boot..rasa diorang stailo kan...
lebih2 lagi..kena dengan gaya baju...nmpk konfiden plus elegant gitu...
Okay ..ini sesi berimaginasi..
1. Lihat gambar boot animal printed kuda belang tu
2. Tutup mata anda
3. Bayangkan kita pakai boot tu
4. Berlari sambil pegang senapang
5. Nampak seekor kuda belang melintas dari celah2 belukar
6. Kita pun lari ke depan, gulingkan badan, tegak semula sambil buat kuda2
7. Tembak kuda belang tersebut

Bang!!!!... okay, kena tak? tak? hehe..memang kau tak ada bakat untuk memburu binatang..
Cuba lagi ...

7. Sandal
* Kasut jenis ni , biasanya terbuka dan akan tutup bahagian atas kaki kita.
Ada byk jenis sandal ...ada yang bertali,ada yang flat,ada yang bertumit...
ada yang orang panggil gladiator sandal macam gambar kat bawah ni...
Sandal pun okay jugak...cuma aku tak minat..
Tapi , ada korang kisah aku minat ke tak????


Apa pun jenis kasut di pasaran...
kasut flat tetap dihatiku....
Jom beli kasut lagi minggu depan ..hehe
Tapi bukan selipar ikan macam kat gambar ni ya..
Pengsannnnnnnn,Pitamssssssssss mak tengok kasut ni!!!

Catat Ulasan