Kecantikan dan Wanita

Kenapa..kenapa...kenapa???

Kecantikan dan wanita tak dapat dipisahkan...
Aku pernah tengok kawan2 yang habiskan duit entah berapa ribu untuk pergi facial.
Pernah dengar wanita yang tak makan nasi berbulan2 untuk jaga badan
Pernah dengar ada wanita yang makan nasi 5 sudu je sehari ( haha, yang ni aku mmg tak sanggup)
Pernah dengar ada wanita yang makan nasi sebutir je sehari ( okay..yang ni aku tipu!!!)
Pernah baca ada wanita yang sangggup buat pembedahan plastik yang menyakitkan...
Pernah tengok..pernah dengar....pernah baca..... bla...bla..bla...bla...
Hoho.... obses dengan kecantikan !!!! Bukan aku!!!!dan aku harap bukan korang semua jugak yang baca entry ni ya:)

Sebab, pada aku bersederhana dalam segala segi tu lah yang paling baik:)

Realitinya, memang banyak part yang wanita pentingkan untuk kelihatan cantik...
- Muka yang licin
- Kulit yang gebu
- Badan yang slim
- Pakaian / kasut / beg tangan yang cantik + branded
dan banyak lagi la.....

Dan aku rasa nak tersedak bila belek2 majalah jumpa pasal produk kecantikan..dan tengok harga dia...alahai.... rasa betapa tak adilnya dunia

Okay, ini sessi tersedak.
Jom tersedak  ramai2 tengok harga produk kecantikan ni ya....

No. 1
Chanel Sublimage La Creme Ultimate Skin Regeneration Texture Fine
Harga : RM 1,029


No. 2
Best Whitening Serum La Prairie White Caviar Illuminating Serum
Harga : RM 1,670

No. 3
Babor HSR de luxe Ultimate Anti Aging Serum
Harga : RM 1,200

Okay...3 je aku tulis....sebab cukup la 3 kali tersedak..
Air dalam botol mineral aku dah habis aku minum!!!

Nak kulit cantik....nak kulit putih....nak kulit muda...
2  perkataan je conclusion aku... OH DUNIA


Catat Ulasan