Salah Hantar....

Jangan salah hantar...
dari kawan boleh jadi lawan..

Jangan salah hantar...
dari tak de masalah boleh jadi musibah...

Jangan salah hantar...
dari girlfriend boleh jadi ex-girlfriend...

**********************
" aku menyampah sebenarnya dengan Kiah tu...bajet cantik sangatttttt..muka macam kepak ayam.."
>>>MESSAGE SENDING....SENT TO KIAH<<<<
***********************
" gilerr ke apa bos kita ni..suke bagi kerja last minute...harap cakap je pandai dalam meeting"
>>>MESSAGE SENDING...SENT TO BOS NERAKA<<<
***********************
"aku tunggu masa je ni nak clash dgn awek aku...perangai memang menyampah tahap dewa"
>>>MESSAGE SENDING...SENT TO SAYANG<<<<
***********************
Jangan salah hantar...
mungkin reply yang masuk...

***********************
...tak pe..tak sangka perangai ko ni suka mengumpat kat belakang ya..aku ingat ko kawan tapi????
muka ko pun bukan cantik sangattt...macam kepak itik lepas kena sembelih.......bla..bla..blaa...
From :Kiah
***********************
..Jumpa saya dalam bilik meeting pukul 10am esok..
From:Bos neraka
***********************
..Kita clash sekarang..i bukan awek u lagi..you uwekkkkkk!!!!
From:sayang
***********************

Jadi..jangan salah hantar..
takut patah balik...

Catat Ulasan