Ya la...aku akur:(


Okay, aku insaf.....
adik aku tegur, dalam 8 label yang aku ada kat blog ni...
kenapa entry label kisah aku sampai 41.... label yang lain tak sampai 20..huhu.SENTAP!!!

Betul jugak... sepatutnya aku lebih fokus untuk buat entry pasal cerita pasal tudung dan kisah wanita. Sebabnya, 1001 entry tu aku kena buat... kalau baru 12 entry dan 19 entry..mungkin tahun 2020 la kot baru cukup 1001 cerita..hehe

Tapi..walaupun aku setuju apa adik aku cakap, macam biasala....belum tentu aku nak buatkan...
Tagline : blogku , suka hatiku....

So, hari ni tak nak tunjuk sangat tagline blogku..suka hatiku tu..
Hari ni, aku pilih untuk sedikit akur....
(bukan senang wooooo...nak guna perkataan akur ni, jarang2 kita gunakan perkataan ni walaupun wujud dalam kamus DBP)

Jadi malam ni, kalau sempat .....aku akan tulis satu entry pasal tudung.
Misi : menjadikan label 1001 cerita pasal tudung jadi 13 entry dari 12 entry semalam.
Baki entry yang perlu ditulis bawah label ni : 988 ...HUHU banyak nya..menangis!!!
Tajuk entry : tak tau lagi

* dan tiba2 disebabkan entry ni, label kisah aku jadi 42 ..naik 1 pulak....maafkan saya!!!
* lagu yang aku dengar sambil menulis entry ni ialah lagu dari mak ersalina...okay, yang ni tiba2...tak perlu tulis pun tak pe..hehe

Catat Ulasan