Beg tanpa tuan

Sedihnya kalau tertinggal beg masa keluar g jalan2 kan

Lagi sedih, kalau beg tu tak ingat tertinggal di mana,
Lagi,lagi sedih , kalau dalam beg tu ada barang berharga yang baru kita beli..

So what?
Nak cerita pasal apa ni sebenarnya...

Cerita pasal beg tanpa tuan..
Hari ni , letih berjalan,
Duduk jap kat kerusi tempat berehat yang disediakan..
Tengok kat sebelah ada beg tertinggal..

Hmm..kesian tuan dia,
Kenapa la boleh lupa nak ambik?

atau sebenarnya dalam beg tu ada dadah?
Saje je orang yang jual tu buat kerusi utk rehat ni sebagai tempat urusniaga diorang.
Mungkin dalam masa 15 minit lagi ada orang yg akan ambil beg tu ..

Kahkahkah ... filem Hong Kong sangattttt kan..
tapi kenapa aku tak cakap drama Gerak Khas ya???

Gerak..gerak..gerak khas :)


Catat Ulasan