Duit jejak kasih

Duit..duit..
Di mana kau duit...

Saya ada kat sini..
Terperonyok kat dalam poket ni dah lama dah..
Bila nak jumpa saya ni?
Jawab duit.Heh

Paling best..masa tak de duit..
Tiba2 ..terseluk poket seluar jumpa duit kan..
tak kisah la jumpa kat poket seluar ke,
tersorok dalam beg ke, terjumpa kat dalam buku ke..
terjumpa kat dalam kotak ke ..kotak tu dalam plastik beg...kotak dlm plastik beg tu letak dalam almari.. kotak dalam plastik beg dalam almari tu dah lama kawan kita simpan dan dia baru pulangkan semula ...
haha..berjaya tak aku buat korang pening?

Alhamdulillah..
Masa ni rasa lega.. mmg right time la jumpa duit tersorok
waktu2 camgini..happy kan.

Pakai bedak,pakai tudung,masuk kereta, keluar kereta,masuk rumah balik, ambil telefon tertinggal ,masuk kereta...start kereta...
pergi kedai makan..beli mee tom yam dgn teh ais.

Balik rumah..teh ais jatuh kat dapur .. habis tumpah semua.hoho
Tak pe...nasib baik dapat makan mee tom yam tu , minum air masak!!!
Yang penting... nasib baik jumpa kau duit.

Catat Ulasan