Kamen Raider

Cerita apa kita suke melambangkan zaman bila kita membesar...
Sama la jugak dengan lagu, artis yang kita suka, baju fesyen apa..dan macam2 lagi la

Aku membesar dengan mengatakan tidak pada kartun..
Tak tau la kenapa...memang tak suka nak tengok.
Kecik2 dulu, kawan sebaya aku tgk Doraemon...aku buat tak tau je..
Memang membesar tak suka kartun.
tapi nak kata masa aku kecik2 dulu suka tengok berita pun tak jugak..haha..
so, aku pun confuse aku buat apa ntah utk habiskan masa lapang..
jamming kot:)

Tapi, walaupun aku tak suka kartun ..aku suka cerita ni..Kamen Raider.
Kamen Raider Sangat katanya .....
Kenapa aku suka? aku tak nak cerita la kat sini....tahyul sangatttt haha..

Inilah kamen raider ku ....


Aku tau....mesti korang pun ada cerita yang korang suka kan...
Kakak2 aku dulu...suka sangat tengok :-
1. Gaban
2. Suria Perkasa Hitam
3. Miss Comet
4. Moero attack
5. Alana -The Girl from tomorrow

Betul kan aku cakap... cerita apa kita tengok menunjukkan di zaman bila kita membesar.
Jadi, tunggu apa lagi..klik la cerita kat atas tu..
aku dah siap buat link untuk korang...
dulu2.tgk tak paham sangat..maklum la tak besar lagi..hihi

Dan sampai sekarang, bila tengok balik..aku pun tak paham kenapa kakak2 aku fanatik giler kalau keluar cerita2 ni kat TV..
habis tu..macam la diorang paham kenapa aku suka kamen raider kan?

Yang penting, aku suka KAMEN RAIDER.... bukan kame..kame..kame....haaaaaaaaaa

Takkan baca je kot... share la kat bawah ni korang suka tengok cerita apa masa kecik2 dulu ?
Catat Ulasan