Kesibukan dan Wanita

Ada yang cakap lelaki lagi sibuk dari wanita.
Ada jugak yang cakap wanita lagi sibuk dari lelaki.
Aku cakap..aku tak nak menyibuk...
tak de maknanya sape lagi sibuk.heh

Kesibukan dan wanita.
Memangla tak dapat dipisahkan.
Tapi jangan komplen. Kalau kita sibuk, ada ramai lagi yang lebih sibuk dari kita.
Adat manusia..bila tak sibuk, nak sibuk..bosan katanya...
bila sibuk, nak tak sibuk pulak..letih katanya..
Jadi, yang penting.... sederhana sibuk please:)

Dan, wanita kalau dah sibuk..kadang2 lupa makan.Betul tak?
Kalau makan pun, ala kadar je...byk ambil makanan yang tak sihat..maklumla..sibuk...Jangan amalkan okay..sbb tak bagus utk kesihatan anda.

Nanti kalau dah tak sihat..macam mana nak sibuk?

p/s: Sesungguhnya...sibuk itu lebih baik dari tak sibuk..dan tak sibuk itu lebih baik dari menyibuk.



Catat Ulasan