Nama..My Name Is..

Ada yang tak suka nama sendiri?
Mesti ada kan....

Dulu masa aku kecik2 selalu tension sbb nama aku mmg lain sikit dari kawan2 kat sekolah.
Bila member2 suka usik2 sebut nama aku, mula la aku rasa nak naik hantu..
Penah berangan nak tukar nama...
Pernah dah siap cari nama lain pun yang aku nak tukar..
Cuma takut nak bgtau ayah aku je..
Tapi, pernah bagtau mak aku..haha

Mak aku jawab..pergi tukar sendiri..
pitamsssss...masa darjah 5 mana aku nak pergi? Naik bas pergi bandar pun tak pandai.

Bila dah besar ..
aku rasa okay je nama aku ni..meleTOP jugak..
terasa ada keunikan di situ....

Apa? korang nak tau nama aku?
tak yah la...nanti korang kata tak unik ..
Masa tu... mula la aku nak tukar nama balik semula ..hehe..

* Banggalah dengan nama sendiri yang ibubapa kita pilihkan.... kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Catat Ulasan