The Teh .....

Nescafe
Milo
Horlick
Teh
Kopi

Mana satu minuman panas wajib korang ?
Mana satu minuman tradisi dalam keluarga korang?
wahhhh..tradisi sangat kan ? tradisional tak nak tulis?hehe

Kalau aku, mestilah teh panas!.
Letak pisau kat leher aku suruh pilih kopi pun aku akan jawab teh :)
Tapi kalau ugut bagi rm1 juta utuk suruh pilih kopi...aku akan pilih kopi..hehe..
Lalang sangat kan ? habis tu..takkan nak pilih teh..
lepas dapat duit sejuta tu, pandai la aku beli ladang teh .Gitew....

Agaknya moyang aku dulu tauke besar ladang teh kot...
sebabnya, bila aku tak dapat minum teh dalam seminggu je, aku rasa macam nak demam..
dan bila demam je..dapat minum teh panas, terus rasa sihat...
adakah faktor keturunan?

Bila tak de teh, terpaksa minum milo lagi la rasa nak demam.
Maaf milo, tag line anda ...
" minum milo anda jadi sihat dan kuat "
memangla tak boleh diguna pakai untuk diri aku ...
mungkin boleh diguna pakai untuk orang lain  je..

So korang team mana?
Kopi ke? Milo ke?Horlicks ke ? Nescafe...
Team la sangat kan..ingat twilight?

p/s : tq teh, entry ini mampu ku tulis jam 4.58pagi disebab kan kau.....



kesayanganku.Noktah
Catat Ulasan