Dengki Basuh Pinggan


Siapa yang ada ramai adik beradik?
best kan... best gaduh2..best gelak2..best sembang2..best dengki2...
semua best..

Yang best last tu paling nostalgic .... kenapa tak eja nostalgia? saja.... aku nak gempak.biarla.hehe
best dengki2 ni berlaku...kalau adik beradik umur lebih2 kurang beza beberapa tahun je..
belit sangatttt ayat aku....saja..aku nak belit.biarla...

Ceritanya akan terjadi kalau adik beradik perempuan umur nak sama baya je....
Dengki apa korang rasa?
mestila dengki buat kerja rumah..
bukan dengki tak dapat buat kerja rumah ya..please!!!
tapi dengki dengan yang sorang lagi... kalau kerja rumah tu, asyik kita je yang buat.

Basuh pinggan
Basuh kain
Lipat kain
Sapu rumah
Memasak
Inilah di mana cabang dengki tu berlaku:)

Hari ini
Lokasi : Dapur
Kakak : Goyang kaki je kau ya..asyik aku je basuh pinggan tiap2 hari...
Adik : * Buat2 tak dengar
Kakak : Esok kau basuh pinggan pulak... aku tak kira..
Adik : Ya la.... itu pun nak membebel

Esok
Lokasi : Dapur
Kakak : Kau dah basuh pinggan ke?
Adik : Dahhhhhhh..........
Kakak : Eh, ni kenapa kau tak basuh sudu,periuk,senduk, mangkuk .....
Adik : Laaaa...semalam bukan ke kau kata basuh pinggan je kak..

Heeeeeeeee.... rasa nak basuh je muka kau kat sinki ni dik guna axion:)
Nostalgic tak? mesti kannnnn...

jom katakan "aku suka basuh pinggan" ..oh yeaaaahhhh

Catat Ulasan