Hempasan Tak Ada Faedah

Kalau dah namanya tak ada faedah...
confirmla sia-sia..

Tapi aku buat jugak.haha
Angin apa entah hari ni..aku pergi hempas tetikus..
Bajet diva la sangat!!!
Kalau diva.. pergi cuba hempas tikus ..kalau berani ...eeeiiiiiii tak sanggup nak imagine.

Bajet hot sangatttt hari ni.
Geram punya pasal...hilang butang kawalan kesabaran sekejap.
Kenapa? rahsia.kalau cerita nanti tak hot :)

Sudahnya...tetikus ku rosak:(
Dah la aku ni jenis yang kena guna tetikus..sbb fail kalau guna touch pad.
Tapi aku pergi hempas jugak! serabut cap ayam betul
Dah buang duit RM15.... rugi2..
kalau diguna beli pisang goreng pun , dapat beli utk 15 hari kan..seringgit sehari.

Esok nak cari tetikus yang anti-hempas.
Ciri2 yang dicari ialah yang boleh bersuara..
Agak2 aku nak hempas je...tetikus tu akan cakap " jangan hempas saya,mana kesabaran awak?"

Bila nak ada jual ya tetikus camgini.....aku nak beli 56pcs...

Catat Ulasan