Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013

Siapa suka Pesta Buku?
Ada yang suka...sebab dapat beli buku dengan harga diskaun betul tak?
Ada jugak yang buat tak kisah je..ada pesta buku ke, tak de pesta buku ke..yang penting tak pernah pergi Pesta Buku..ada kau kisah ? #bikinpanas

Okay..sekarang ni ada Pesta Buku Antarabangsa di PWTC ..dari 26 April hingga 5 Mei 2013.
ANTARABANGSA okay .... sekali lagi aku ulang ANTARABANGSA ....
rugila kalau tak pergi..

Dari status FB Pesta Buku Antarabangsa
"Luar biasa. Tahniah kepada semua pembaca buku di Malaysia. Anda memang luar biasa hebatnya. Jumlah pengunjung hari ini tertinggi dalam sejarah Pesta Buku"

Maka, terbuktilah rakyat malaysia suka membaca kan....

Dan ada satu buku yang aku nak recommend korang semua dapatkannya..
Ingat tak dulu2... masa kita kecil2 kita tak suka makan sayur?
Bila mak bagi makan sayur je mula la tak nak...
merengek2 kalau dalam mi goreng atau bihun ada sayur..
Bila dah sekolah rendah pun masih lagi tak suka makan sayur..sekolah menengah pun sama..universiti pun..
Dan bila, tahu sayur ni bagus untuk kecantikan ...
barula nak cuba2 makan kan,kan,kan * sambil kelip2 mata :)
Mula la pergi pasar... cakap dekat makcik jual sayur tu :-

Makcik, bagi saya kangkung 2 ikat , sawi 3 ikat , pucuk paku 6 ikat , kobis 1 , kacang panjang 10 ikat...bayam 4 ikat ...dasatttt kau! tau pun nak makan sayur..hihi

Dan aku pasti..adik2 kita /anak2 saudara kita pun macam tu jugak...
Jom kita belikan buke Eee Sayur untuk mereka..
Kita bersyarah bagai cakap sayur ni penting untuk kesihatan pun tak makan saman jugak..
jadi, jom kita gunakan cara yang lain pulak...hadiahkan diorang buku:)

Mesti diorang suka dapat hadiah..
Budak2 sekolah rendah kalau dapat hadiah memang senyum lebar la...
siap tidur sambil pegang hadiah tu :)
Kalau dah suka, mesti diorang akan jaga dan baca buku tu kan ...


Sinopsis buku:-
Ira tidak suka makan sayur dan fobia melihat sayur-sayuran. Maya mempunyai persamaan dengan Ira dan sukakan makanan segera. Wawa pula makan sayur kerana dipaksa oleh ibu bapanya. Hanya Lalan yang suka makan sayur kerana tahu khasiat sayur-sayuran.

Harga:RM10  semenanjung ,RM12 sabah sarawak
Kos penghantaran : RM6 semenanjung,RM9 sabah sarawak

Jom la dapatkan buku ni ...
Kita bantu adik2 kecil /anak2 saudara yang kita sayang untuk makan sayur... Yang paling penting, bagus untuk kesihatan dan tumbesaran mereka ..

Untuk pembelian, sila emelkan ke mulawafashion@gmail.com






Catat Ulasan