Fesyen Baju Raya 2013 dan Wanita

Update : Dapatkan tudung raya sempena koleksi mulawa lebaran 2013 . sila klik sini
******************
Puasa tak lama lagi kan..
Lepas sebulan hari raya pun menjelma..

Cakap pasal nak puasa dan raya...
Automatik la nak cakap pasal baju raya jugak kan.
Walaupun masih awal, aku tetap nak tulis pasal fesyen baju raya tahun 2013.
Biarla :) ................nanti masa dah puasa, aku tulis la lagi pasal entry baju raya.hehe

Apa fesyen baju raya tahun ni?
Mudah dijangka ........................
Baju kurung , kurung moden , dress moden yang kosong dah tentu jadi pilihan.
Dengan lambakan tudung2 bercorak..dah tentulah pasangan terbaik dia ialah baju kosong.
Mahu tak sakit mata kau...pakai tudung corak, baju pun corak, kasut pun corak tak? hand bag?

Walaupun ada banyak pilihan dress moden dan kurung moden yang mempunyai blink2 dan warna kontra , pilihan aku tetap baju kurung Pahang..... Selesa , tak ketat...tak payah nak tarik2 nafas masa bergambar dan ayu gitu ala2 Tun Teja katanya... haha

Tapi , jangan tertipu dengan harga yang murah ....
Sebelum puasa, biasanya ada baju raya yang dikeluarkan banyak dari stok baju2 raya tahun lepas yang tak habis...walaupun bukan semua la...

Aku? memang akan beli baju raya bila dah nak dekat hari raya...........

Check out Raya Collection by Sola WeddingCouture
 
Nota:-
Fesyen Baju Raya 2013 by Sola WeddingCouture
Tempahan masih dibuka.
Kepada yang berminat, sila hubungi 0196458618
atau terus ke fb Sola WeddingCouture




Catat Ulasan