Guardian/Watson dan Wanita

Kedai yang boleh menghabiskan duit wanita....
Memang best masuk kedai ni
best lagi pilih-pilih barang
yang tak bestnya... bila nak bayar baru perasan punya la banyak RM dibelanjakan..hoho

Antara senarai barang-barang yang dibeli ..yang bila ditambah semuanya boleh mencecah
RM100 lebih..........dan lebih..dan lebih...

1. Shampoo ...nak jaga rambut
2. Lotion tangan..nak jaga tangan
3. Mask muka ...nak jaga muka
4. Lip balm ...nak jaga bibir
5. Make up remover ...nak buang make up
6. Kapas muka ...nak guna masa pakai make up remover
7. Toner ... nak jaga muka
8. Moisturizer ... nak jaga muka
9 . Pencuci muka
10. Celak, lipstik,
11. Body scrub
bla..bla..bla... seribu senarai pun boleh masuk kalau ada duit kan

Sebab tu la ...
agak takut nak pilih2 sesuka hati ala2 anak ketua abang kawasan kalau masuk kedai ni:

Kalau dah namanya wanita..memang banyak la barang barang utk menjaga kecantikan yang perlu dibeli.............. ada sapa2 nak belikan untuk saya tak ? sila pm di Mulawa Fashion ya..hehe
berangan sampai kening tercabut pun tak dapat :(


Catat Ulasan