Wanita dan Kain Langsir

Tetiba kan...
Tajuk cam gitu..
Motif? hehe

Banyak yang  boleh dikaitkan dengan wanita bila sebut pasal kain langsir
1. Wanita pandai jahit kain langsir
2. Wanita pandai pilih kain langsir yang cantik2
3. Wanita pandai gantung langsir
4. Wanita pandai gantung langsir sambil mulut bebel2...
5. Wanita pandai basuh dan lipat kain langsir

tetiba, aku rasa pelik pulak bila asyik menaip dan sebut langsir,langsir,langsir.
nasib baik tak de huruf "U" kat perkataan tu.
Kalau tak SEREMMMMMM

Walaupun wanita banyak kebolehannya tentang kain langsir, tapi
ada 2 benda yang wanita TAK BOLEH ......

1. Baju sama dengan  kain langsir
2. Tudung sama dengan kain langsir

Huhu, memang TAK BOLEH.
Tolong jangan sama !!! boleh menangis air mata berjurai2 ....
kalau tetiba datang rumah orang, tudung sama dengan kain langsir.

Tambah2 sekarang ni kan musim pakai tudung corak2/ shawl corak2.
mesti ramai wanita yang tak sanggup kalau tetiba tudung yang dipakai sama dengan kain langsir rumah jiran....

Tapi kalau tersama jugak camne?
Nasib kau lah . Terima hakikat dan redha.Pahit akan manis juga akhirnya ukays.....


Ada gaya shawl paisley anda tak ?
Catat Ulasan