Pasar Ramadhan

Tempat yang aku tak suka pergi...
Tak dapat pergi Pasar Ramadhan boleh buatkan aku jadi happy  :)
hehe

Berbeza dengan adik aku yang memang kaki pasar ramadhan.
kalau aku terpaksa pergi dgn dia memang clash habis.

Kalau aku pilih lauk..........
sayur 1 jenis, masakan berkuah 1 jenis,sambal 1 jenis...
dia mungkin akan pilih setiap jenis tu sampai 3..kalau boleh 30.

Kalau aku pilih kuih 1 jenis 8  je utk 4 orang..
dia mungkin akan pilih 18 ..

Dan kalau mulut aku asyik cakap.......dah la tu jom balik
dia mungkin akan kata..eh, kejap ya..ada benda lagi aku nak beli..

Haha... berbeza kan.
Tapi tetap meriah bila dikenang.

Korang suka pergi pasar ramadhan????

Catat Ulasan