Kasut Baru

Dah lama tak beli kasut baru.
kasut lama pun dah lusuh betul.
musim2 hujan ni baru perasan rupanya tapak dah berlubang.

Dulu masa kerja pakai kasut tumit tinggi..mmgla selalu shopping kasut.
Teringat dulu..kalau ada yang berkenan tu, habis semua warna aku sebat .
Tapi design yang sama :)
Confirm la aku beli semua..sebab bab2 beli kasut ni memang aku memilih sangat.

Tapi sekarang ni kasut tumit tinggi bukanlah pilihan...
kasut flat jugak yang aku suka...
Jom beli kasut baru nak minggu ni nak?
asyik sibukkan urusan niaga online sampai pergi kedai kasut pun malas .......

kasut ni aku tak nak!!!!



Catat Ulasan