Ingat senang...........??

nak menempuh jalan jam setiap hari?
memangla tak senang..

Pergi kerja jammed
Balik kerja jammed
Otak pun jammed

ceritanya....menempuh jalan jammed ni telah lama aku tinggalkan.
semenjak kerja sendiri .........ni la antara salah satu perkara yg aku suka.
tak perlu pergi office aku yang jauh tu.

Dan ...........bila hari ni
aku kena jugak keluar awal sebab ada meeting ..
jalan jammed jugak yang aku tempuh.

Ada 2 perkara yang aku kenal pasti tentang aku
1. Skill memandu di waktu sibuk dah kurang...
2. Kesabaran nak menunggu pun dah kurang...

Tahniah untuk anda yang sentiasa melalui situasi ini setiap hari demi mencari rezeki yg halal..
aku salute 200%
Catat Ulasan