Wanita Terbahagia - Bunga Citra Lestari

Dah 2-3 hari google cari lagu Wanita terbahagia.
Dengar di radio ..layan jugak lagu ni.
Tenang dan happy2 muzik dia.
Suka!

Ingkar
Lagu feveret karaoke aku.haha.
Biasanya, mula2 nak karoks mesti lagu ingkar la.
Lepas tu , baru pilih lagu tinggi Kak Ziana Zain putus terpaksa tu.

Youtube
Setelah sabar menanti..akhirnya jumpa jugak lagu BCL ni.
Thanks uploader sebab share.
Klik link ni. Jom ramai2 naikkan views video ni.
* Update ... video dah kena remove :(

Berapa lama
2 minggu kot.
Aku ni jenis kalau suka lagu tu..mesti akan dengar sampai aku bosan.
Lebih 50 kali sehari pun aku replay je nanti

Bersama kamu...
Ku jadi tahu..
Ertinya waktu, lebih berharga dari harta di dunia..

Thanks BCL.
Lagu best suara pun sedap. 
Lagu ni pasti akan jadi peneman aku untuk bulan Januari ni..





Catat Ulasan